Kızlar merhaba geçen ay kimyasal geçirdim post açmıştım . Şimdi sorum şu kanamam 10 gün sürdü ve bittiği gibi akıntım oldu fazla 2 gün ve o ara ilişki oldu yani geçen persembe ve cumarteside oldu takvim de ayın 8 ı gösteriyor yumurtlama yani yumurtlamadan önce ilişki oldu 3 ünde ve 5 inde tutma ihtimali var mı 2 gündür kasiklarima giren ağrı ve sırt ağrım var