İlk defa bu konularda post acıyorum. Ama cok merak ediyorum. Oglum bir hafta sonra 10 aylık oluyor. Benim kucagımdan hep başkalarına gidiyor. Babasın dedesine amcalarına VS. Ben cagırsam cogu zaman gelmiyor. Bu aksam da babası ve halası evden cıkarken arkalarından agladı. Ben cıkarken hıc aglamıyır ama. Yani bilmiyorum erkek bebek anacı olur derlerdi. Ama benim oglum farklı sanki. Ya ı tum gun beraberiz. İstiyorum ki biraz da bana duskun olsun ama yok. Aclık ve Uyku dısında sanki cok aramıyor beni. Degısır mıbu durum. Yanı guvenlı baglandıgımızı dusunuyorum ama bir yandan da artık kafama takmaya basladım. 🥲🥲🥲