nlay ver tabiki. Ani bebek ölüm sendromunu azalttığını söylüyo doktorlar güvenli uyku için önemli bi etken özellikle yenidoğan bebeklerde. Ayrıca uykuda aktif emmeye devam ettiği için rahat uyuyo, kusması gibi durumları da bi nebze daha azaltıyo. Bebeğim 2 aydan itibaren reddetti yoksa kesinlikle emzik vermeye devam ederdim.