Kullanan var mı acaba ‘yorumları olumlu ve fıyatı çok ıyı ama dandık gıbı duruyor cıhazı youtubeden baktımda
Phılıps olandan kullanıyorum suan komşumun ve vermem lazım
Pahalı bırsey alamam ve cekım gücüde ıyıolmalı
Wee baby ki de 1500cıvarı bu nasıl acaba
Bunuda alabilirım fıyat olarak bana uygun
Sizce napayım ne onerırsınız 🙏