Herkese iyi akşamlar hanımlar,bir kaç gündür tuvalet eğitimine başladık asla korktuğum gibi olmadı,anlatacaklarım belki bazılarına ümit oolur🤭😍
- Çişi geldiğinde soylemiyordu gün boyu sürekli ben çişin varmı kızım diye sorup götürdüm öncesinde tuvalete yapmadı daha sonra götürüp lazimligina oturttum şarkılar söyledik konuştuk ve bı baktım ilk çişini yaptı,gün içinde de bir kaç defa altına kaçırdı ve çişi geldiginde hemen söylemedi,gecede 2 defa ful çişini kaçırdı
2.gun kendi kendine sürekli cisim geldi dedi ve tuvalete götürdüğünde çişini yapıyordu ve o gün hiç kaçırmadı altına,kaka konusuna gelirsemde kakayida 1 defa odada gizlenip altına yapmıştı,gecede 2 defa tuvalete götürdüm çişini yaptı ve gece boyu altına yapmadı
- Gün çişi tamamen öğrendi ve hep çişini söyleyip tuvalette veya lazimliga yapıyordu bazende gidip kendi çişini yapıp geliyordu bu süreçte her defasında alkislayip güzel şeyler söyleyip motive ediyordum,o gün yine kakayi altına kaçırmıştı,gecede yine aynı şekil 2 defa tuvalete götürdüm altına kacirmamisti
- Gün rutine tamamen alıştı artık çişi geldiğinde git annecim yap gel diyordum gidip halledip geliyordu lazimligina bazende ben tuvalete götürüp ysptiriyordum,kakayida yine altına gizlenip yapmıştı ne kadar konussamda tutamayıp altına yapmıştı,gece de yine aynı şekil 2 defa falan tuvalete götürüp yaptirip getirdim altına yapmadı
- Günümüz bugün gün içinde artık altına kacirmalari yok rutin geçirdik ve ilk defa akşam ıkınma sesini duydum gizli gizli gidip bakayım dedim ve bı baktım banyoda lazimligina kakasını yapmış beni çağırıyordu yanına gittim o kadar mutlu olduki ilk defa yaptığı için garipsedi ama sevinmişti bende mutlu oldum tabi,sanırım biz bu eğitimi başardık korktuğum gibi geçmedi süreç
Bazilarimiza umut olur belki bu yazdıklarım sakin olun ve süreci sabırla atlatmaya çalışın 😍🥰🥳