efnan-bebe34 Benim ablamın lise döneminde düşmüştü bu şekilde ve direk yatış verildi. Sizi korkutmak için asla söylemiyorum yanlış anlamayım , ablamın yatırıldığı servis lösemi hastalarının olduğu servisti. Orda çok güzel arkadaşları oldu bazıları maalesef ki oradayken vefat etti. Ablam eve geldiğinde psikolojik olarak o kadar kötüydü ki tavuk eti dahi yemeyen insan her gün dalak yemeye başladı. Bundan 15 sene önce falan olan birşey , öyle çok durumumuzda yok ama her gün babamın ilaç alıp hastaneye götürmesi gerekiyordu ablama iğne vurmaları için , fiyatı da 90 tl falandı. O yüzden ihmal etmeyin , keşke daha yüksekken tedavisine başlasaydınız, inanın 3 ayda bile olumlu sonuç alır ilacı bırakırdınız