rsrs Bayanlar her emzormeden sonra kaka yaomasi normalmi yeni 4 aya gordik sadece anne sutu aliyor takip ettim cogu emzirmeden sonra kaka yapiyor normal bie durummu yasayan oldumu ?
rsrs naz2911 10 gune kadar normAl diyorlar kaka yapmamasi ama bizimki sık olunca biraz korktum acikcasi
naz2911 rsrs sadece anne sütü alan bebeklerinde 5 6 kakalı bez normal sayılıyor ablamın kızıda 5 aylık oda mutlaka 5 kez yapar günde doktoru normal demiş canım