naz2911 sırt, göğüs, kol ağrısı, daha doğrusu her yerim ağrıyo. Dokunulunca ağrılarım çok artıyor. Sabah uykudan dayak yemiş gibi uyanıyorum. Sürekli yorgun, halsiz oluyorum atak zamanları. Fizik tedavi koydu tanıyı. Tetik noktalar vardı dokundu ağrım artınca fibromiyalji dedi. Ek bi hastalığım olmadığı için.