Essra19 Doktor doğum dan 10 gün sonra gel diyor ya hanımlar, normal doğum yapan hanımlara da el ile alttan muayene yaparken ,hamilelikte ki çatı muayenesine benziyor mu bu muayene yoksa elini daha mı az bı yere sokuyor Doktorlar merak ediyorum
Nrkzy Essra19 bende çok hafif bir şekilde dikişlerime baktı çatı muayenesi gibi değildi. ultrasonla da karnıma baktı parça kalmış mı diye o şekilde oldu
beniyiyimanne Essra19 Ben de normal doğum yaptım çocuk doğduktan hemen sonra hem iç yırtılma hem de parça kalmışmı diye bakmıştı. Doğumdan 1 hafta sonra kontrolüm vardı onda da ultrasondan rahmime baktı toparlıyor mu diye ama dikişlerime bakmadı. Bir sonraki kontrolüm 40ımda.
alptugun_annesii Essra19 benimde alttan bakmadı ultrason ile parça kalmışmı rahim ne durumda diye bakmıştı
ftmylm Çatı muayenesi kadar derin bakmadı dikişlerimi kontrol etti canım yanmadı ama tabi doğum acısından bir hafta sonra yine çatala oturup bacaklarını açınca psikolojik olarak çok kötü hissediyor insan🫤