akgununannesi Haklısınız, kötü başlayınca kötü gider genelde. Bir de beklenti karşılanmayınca da geriye kalan kötü anılar oluyor.
Ben de çok güzel yorumlar duydum, okudum Japonya ile ilgili. Zaten eşimle kültürlerine ayrıca bir merakımız da var. Bakalım, inşallah gidebiliriz.😊 çok teşekkür ederim.🌸