Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 3 gündür çiş konusunda çok iyi ilerliyoruz seve seve yapıyor söylüyor sıkıntı yok ama kakayı altına yapıyor paçasından düşüyor🥲🥲 çişi söyler de kakayı neden söylemez ki?
Bir de gece bez bağlamalıyım ben bağlıyorum ama bu kez de kafası karışır diye düşünüyorum ne yapmalıyım sevgili anneler??