edaa51 cansa merhaba Bagi Neo bebek arabasından çok memnundum şuan satıyorum almak isterseniz iletişime geçebiliriz
ggrqnitt Bende easyfold 5 var . Ben memnunum gayet sürüş çok iyi bagi neo2 araştırmıştım kapanınca daha dik duruyor ve dayanıklı . Bence mağazaya gidip deneyip görün .