ayisit eses123 ben sanırım 8 veya 9 aylıkken vermiştim az bir şey pişik yapacak mı diye gözlemledim. Pişik yapmayınca vermeye devam ettim
Deletedmom_216 eses123 oglum 11 aylik ilk defa verdim bu ay. Ama salcasini vs yedi. Sade domates olarak hic vermemistim
3kedili2bebekli eses123 doktorum bana tadimlarda vermemi gozlemlememi istemisti 7 aylıkken verdim bir problem yaşamadım her yemeklerine corbalarina da koydum salça misali
ayisit eses123 içerisinde tuz bulunuyor büyük ihtimalle az bir şey tattırın. Tuz zararlı biliyorsunuz ki.
annekadin21 eses123 ben öyle yaptım, bu menemenlk kavanoz yapmıştım ondn verdm hep yemeklerine fln katiyorum
Pamuk_esos Kızım 16 aylık domatesi yeni yeni veriyorum daha salcada pişik yaptı kızımda hala daha devam ediyor bu durum biraz tatdirip duruma göre bakarsınız.