alzarvn 6aylık bebeğim grip oldu sol gözü iki gündür çapaklanıyor yani sümüksü birşey geliyor ara sıra gripte olur mu
byzyldz alzarvn enfeksiyon kapmış olabilir ben o durumda netira göz damlası kullandım siz tabiki danışıp kullanın
niloyaaa alzarvn olur telaş etmeyin, bi çocuk doktoruna götürürseniz gözü için damla veya krem verebilir. Benim bebeğim ilk doğduğu zaman bi gözü öyle olmuştu çapaktan açamıyordu bi kaç gün krem kullandık geçti
Ayshenn alzarvn Bizim de başımıza geldi. Bir gün önceden çay demini pamuka batırıb gözünü siliyordum. Birde doktır krem yazmışdı onu vurunca keçti.
byzyldz alzarvn elinizle dokunmayın sakın mikrop kapmasın doktor bize serum suyunu spança döküp onunla sil demişti