naz2911 bende bebeğim 4,5 aylıkken ise başlamıştım ah o kokusu hala burnumda şu an bir yaşına girecek 🥹 duygularınızı tahmin edebiliyorum ağlaya ağlaya bırakacaksınız ilk günlerde ama sonradan siz de bebek de alışacaksınız. 🌸 bence sütlerinizi lavaboda olsa bile ayaküstü öğle arasında sağın lavaboda sağarsanız dökün maksat göğsünüz rahatlasın , süt akışınız olsun yoksa sütünüz azalabilir