lidokain tabi ki ben olsam bende istemem şahsen gözüm arkada kalır , o yüzden beni tanıyan birileri olursa neden olmasın , emanet ağır yüktür herkesinki kaldırılmaz , benimki şu an bir düşünce , zaten bir ilçedeyim , illa birileri bı yerden tanıyor herkesi , bana güvenen birisi olursa çocuklarımı bilirse olur nasip bakalım☺️