Ymomm Rabiiul inşaAllah kapıya bende bebek uyuyor zile basmayın yazısı asmayı düşünüyorum her ihtimale karşı yorgunluğunu çok iyi anlıyorum deliksiz uyumak dinlenmek ne büyük nimetmiş
atarepla Haftaya 8 aylık olacak oğlum. Emekleme hiç yok. Sürekli yürümek istiyor. Yürüme arkadaşıyla yürüyor. Koltukta sıralıyor. Anne baba diyor ama bilinçli değil sanırım. Dün iki dişimiz çıktı 🥰 Bağımsız yürüyemediği için çok zorlanıyorum ama sürekli peşindeyim ve uyanık olduğu her saniye ayakta kalmak istiyor oturtamıyorum. 🥹
atarepla masterchefiniz Aynen mama sandalyesine de oturmuyor yere de oturmuyor hep ayakta kalacak yürüyecek 😅
omer47 masterchefiniz ay bizimkisi kafasıyla emekliyor yaaa düzgüncene kolları üzerinde emeklemesi için napabalilirim bilmiyorum diş yok ama baya bı kaşıyor baba ve dede tek diyor
masterchefiniz omer47 ben yönlendirmeye çalıştım baya yanında emekledim 😂😂 birde sırtından destekledim bazen dizlerinin üzerine koydum
Zehrabaysan masterchefiniz 4 tane dişimiz var 6.ayda emekledi şuan sıralıyor .Sürekli tutunup kalkıyır yürümek istiyır alkış ve bay bay ve gel yapıyor.Henüz kelimesi yok.Bu arada top oynamaya bayılıyor
nursnmh masterchefiniz mutsuz yorgun bir anne bırakıyorum buraya. 8 ay 2 günlük Yemek yemiyoruz mama icmiyoruz emmek istemiyoruz sürekli huysuz mutsuz agliyor diş sancısı çekiyoruz ve asla uyku düzenimiz yok. Emekleme yok. Adimlama yok :(
agustosbocegimm1608 masterchefiniz 7+28 günlüğüz şu an emeklemeye baslamadı henüz ufaktan sürünüyo bizimki biraz üşengeç hersey önüne gelsin istiyo bir kaç saniye tutunarak ayakta durabiliyo ama yine sonuç ağlayarak bitiyo hiçbir alıstırmayı da beğenmiyo beyfendi kucaktan inmek istemiyo gözden kaybolduğum an çığlığı basıyo cok huzursuz huysuz ve son olarak ta hala bir tane bile dişimiz yok 🤦🏻♀️
masterchefiniz agustosbocegimm1608 canım birden emekliyor biz şok olduk 😂 dişlerimiz bizimde yok çok huysuz 4 aylıktan beri ha çıktı çıkıcak eşim dalga geçiyor sabaha çıkar diyordun nerde diyor 😂