yavruaslanlar hilaluyar74_ cnm uygun diye hoover aldım 3 yıl oldu sesi hariç cok memnunum 10 kg a sınıfı
hilaluyar74_ 1234___ sesi yuksek mi çalışıyor sanırım kurutma makinelerin sesi yuksek oluyormus bi de hangi modelini kullaniyorsunuz
rumeysamine Hover kullanıyorum memnunum sesinde öyle aşırı yüksek değil ama metal parçalar döndükten ses cıkarabılıyor
Yusaydef Liyakiz hepimizin kıyafetini günlük de kurutuyorum canım çekilme vs olmadı 1 yılı geçti alalı
deryadeniz35 Ben Beko kullanıyorum memnunum ironfinish teknolojisi var ütülü gibi çıkarıyor ayrıca bebişin kıyafetlerini de kurutuyorum yetişemediğim için küçülme çok yaşamadım
hilaluyar74_ deryadeniz35 ev esyalarim beko ama kurutma makinelerinde çekme durumu oluyormuş ondan iyi bi makine olsun istiyorum