Kızlar bebeğim 4.5 aylık ama son 3 kakasını fitille yaptırdım halada yapmıyor 7 gün 8 gün oluyor yapmıyor bende fitil atıyorum bekliyim yapar belki dedim 10 gün yapmadı doktora götürdüm probiyotik verdi 3 gündür kullanıyorum ama yine dayanamadım attım fitil sadece anne sütü alıyor ne yapmalıyım başına gelen var mi