mamacitaa_ Nisa233 su geçen yıldan beri trend olan geçirmeli kılıflar mı? Hiç sevmedim ben onları ama eltim annemler filan kullanıyor
2bebeannesi158_ Nisa233 ben kullaniyorm ama koltuk sandikli yastik carsaf felan koymusum.sürekli ac kapa bozuluyo örtuler ama onun diisinsa cok memnunum
2minika Koltuğunuzun kol yerleri klasik se tam oturuyor benim koltuğun kol yerleri kalınmis baya o yüzden çok gerildi örtüler sürekli bozuluyor bı kaç aydır kullanıyorum ama kaldircam artık sinir bozucu , diğer türlü iyi duruyor koltuğa bağlı yani