yagmuraslanboz Bende kullandım hamiliğimde de sonrasında da ikinci çocuğum bu ilkinde kullanmadım süttüm aşırıydı ikinci çocuğumda biraz daha az diyebilirim sütü etkiliyor insanın elimde olmuyor ya çok zor
smyyeasel laymeriii bu konuda yalnız değilsin sıkma canını kullanmasak iyi ama içmezsen strese girersin sütünü o daha çok etkiler ben içtikten sonra üstümü değiştiriyorum dişlerimi fırçalıyorum kollarımı yüzümü yıkayıp geçiyorum yanına
Ldyhzl berivan59_ ben hamileliğime kadar yaklaşık 10 yıldır içiyordum. Hamile olduğumu öğrenir öğrenmez bıraktım. Emzirirken de içmedim. 11 aylık olana kadar zar zor emzirdim, emmek istemiyordu. Kestikten sonra devam ettim. O süreçte sigara içilen yerde bile durmuyordum üstüme siner diye. Size tavsiyem içtikten en az iki saat sonra emzirmeniz. Sigara, yıllarca içen yetişkinlerde bile görünür bir etki göstermeyebiliyor ama zararları malum. Kaldı ki bebekte etkisini hemen görmemiş olmak bebeğin etkilenmediği anlamına gelmez.
munismom Ah şu sorunlar, insan kimseye anlatamayınca çareyi sigarada buluyor, hamilelik boyunca tiksindim içmesin, şimdi içiyorum hem vicdan hem stres insan ne yapacağını şaşırıyor sihirli bi el değsede içemesek
akmanss Ebruozym45 malesef bende sanki aşeriyorum birde hamileyken kısıtlıyordum şimdi malesef stresten sürekli