Alparslanbey_ Yemesi çok iyi değildi evet ama bu kadar da kötü değildi ya 25 aylık olucak 2 haftadır yemek konusunda kriz yasıyoruz asla yemek istemiyor çorba sadece onuda zorla önceden yediği yemekleri yemiyor bu durumu yaşayan var mı napıyorsunuz