Merhabalar bebişleri emekleyen annelere sorum olacaktı D vitamini ile emeklemenin ve ayakta durmanın arasında bir ilişki var mı. D vitaminini Ben biraz aksatmıştım unuttuğum oldu bebişim 7 buçuk aylık ayakta duramıyor basamıyor henüz ve emeklemiyor ben normal süreç olduğunu düşünüyorum ama etraftan ve birkaç kişiden D vitaminini düzenli vermediysen geç kalır dediklerini duydum bu doğrumu sizce. Benim durumumda olan varmı?