Sehererkul Aygunnn kesinlikle avent doktor browns aldim gaz yapmio vs biberon ucu bebegimi ogurtuo uzun geliyo ama aventte bir sknti yasamadim
ikos58 Aygunnn dr browns kullanıyorum cok memnunum avent de var arada onu da kullanıyırum oda fena degıl
annecrn Aygunnn gaz yapmayan Ozellikte ariyorsaniz dr browns en iyisi ben cok cok memnunum aventten daha iyi. Nette de arastirabilirsiniz
Aygunnn [bilinmeyen] chicco bende aldım anne göğüs ucuna yakın olanından ama az akıtıyor birde ondan içmek istemiyo oğlum
CaganBulut Philips Avent almıştım doğumdan önce, doğum sonrası sütü sağmam gerekti mastit olmamak için ve lansinoh’un elektrikli sütmq sağma makinasını aldım.İçinden biberon çıktı yumuşak uçlu anne memesine yakınmış meğersem ve oğlum acaip beğendi cup cup içiyor ondan eğer biberon ile sütümü vermem gerekirse ve ardından mememide alıyor reddetmiyor bu yüzden çok memnunum boşuna diğerlerine para vermişim bilseydim baştan tek onlardan alırdım isterseniz deneyin memnun kalacağınızı düşünüyorum
Aygunnn Birde cam biberonla sütteki beyaz akyuvarlar yapışım kalıyormuş doğru mu acaba bilgisi olan varmı ben o yüzden cam almadim