mbabygirlm 1 ay 5 günlüğüz bizde yapamıyoruz. 10 günü bulabiliyor bazen. Doktor fitile alışmasın kendi başına yapmayı öğrensin diye hiç fitil vermedi bende korktuğum için doktordan habersiz kullanmadım hiç. 15 güne kadar normal kabul ediyor yapmamasını. Sadece anne sütüyle besleniyor. Arada bir ıkınır rahatsız olursa günde iki çay kaşığı dubhalac önerdi. Birde probiyotik başladık. ⅘ güne düşürdü kaka yapma işini. Ama rahatsız olmuyor bu sebeple ekstra bişi yapmıyorum.