2,5 yaşında kızım var. Kilo alımı çok güzel ama yemek konusunda çok seçici olmaya başladı. Değişik yemekler kahvaltılıklar hazırlıyorum.Tadına baksa sevcek belki ama asla istemiyor.Sadece sevdiği şeyleri yiyor.Ağrı merkezde önereceğiniz veya sosyal medyada onlinedan görüşebilceğim tavsiye edeceğiniz ergoterapist biri var mı.