adaatuna bisikletin 4in1 modeli var eski usul, katlanmayandan. 1yasindan beridir bebek arabasina binmez ona biner. Scoteri normal scoter, 3in1 degil. 1bucuk yasindan beridirde ona biniyor, aktif şekilde. Bizim bu cevrede 4in1 kullanan 10 kadar kisi var gördüğüm. 3in1 modelini 1 kiside gordum, cok dengesiz gibi geldi o bana karsidan gidisini gorunce. eddaa1 katlanir modelde katlayinca asagi yukari ayni ebatta. Aradaki fiyat farkiyla duz scoterla katlanmayan 4in1 almak daha mantikli bence.