Esra1202 Derece yanık olmuş ist bacağın in kısmı yandı. Pansuman yapıldı. iz kalmaması için tavsiyeleriniz var mı kizlar. 5 yaşında kizim
MnkKrtl Esra1202 domuz yağı bulabilirseniz çok iyi geliyor akrabamın kızının üstüüne dökülmüştü oda 4-5 yaşlarındaydı kolu göbeği bacağı yanmıştı baya domuz yağı kullandık çok iyi geldi iz bile kalmadı Allaha şükür 🙏🏻 kantoron yağıda iyi gelir. Çok geçmiş olsun bu arada 🙏🏻
Ogulcan Esra1202 çok geçmiş olsun panusöqn süreci bittikten sonra sarı kantaron yağı kullanırsanız hem tedavi eder hem iz kalmaz
ikioglus MnkKrtl Esra1202 bulunması kolay mı bilmiyorum ama gerçekten en işe yarayan şey bu 4-5 yaşlarında çaydanlık bacağıma dökülmüş babam bulup kullanmış şimdi iz bile yok annem hep çok kötü gözüktüğünü söyler yaranın ama
Esra1202 MnkKrtl buldum yağı yarayken mi sürünüz siz acaba. Yoksa iyileşmeye başlayınca mi. Şu an kırmızı renkli açık yara gibi
Esra1202 amabanavardediler teşekkür ederim. İyileşmeye baslayica mi kullanmam lazım. Sabah döküldü. 1 hafta pansumana gidicez
MnkKrtl Esra1202 av yapan kişiler genelde evinde bulundurur yada satar. Oturdğunuz şehiri bilemiyorum oralarda satan eden varmı ama isterseniz bi av bayisine tüfek falan satan yerlere sorun belki bilirler
betulunmevasi Esra1202 yara kabuk bağlayınca kullanmanız gerek bende yanmistim kullandığım yerlerde iz yok
Esra1202 Teşekkür ederim kızları. Kantaron yağını deneyelim . İnşallah çabucak iyileşir. Çok zordu. Allah kimsenin başına vermesin. Büyük kaza atlattık. Çok daha kötüsü olabilirdi. 😞
meldef Geçmiş olsun. İnşallah iyileşir çabuk. Eczane ye sorun bı keresinde krem var demişlerdi sezeryan dikiş izini bile geciriyormus