Bebişim 6 aylık, yaklaşık 1 aydır iyice arttı bende de dökülme. Bir haftadır biberiyeli saç toniği, durulanmayan keratin içeren saç kremi kullanıyorum dökülme azalmaya başladı sanki. Bir de vitamin takviyesi önerdi doktorum ama içeriklerinden emin olmadığım için kullanmadım aktif emziriyorum çünkü