Benimde kafamdaki en büyük soru ne zaman hazır olacak ? ne zaman bırakacak ? 07.07.22 dogumlu. Şubat ayında bez istemiyorum artık dedi çıkardım. 12 gün boyunca sürekli çişini ve kakasını altına yaptı . Küçük bebeğimde var ve tekim. En son oturup hüngür hüngür ağladım ve yeniden bağladım. Tek başarısı sabah kuru kalkıyor. Ayrı klozeti var, klozet aparatı var. Tuvalet stickerı aldım. Kakaloji,kakademi, elif tuvaletini yapıyor tuna tuvalete gidiyor gibi kitaplar aldım okudum.Kukulinin beze by by şarkısını dinledik söyledik herşeyi denedik ama yok. Kendini çok güzel ifade ediyor. Ama tuvaleti istemiyor. Yaza bıraktım artık. İnşallah birkere den çıkarıp atarız ya.