Mrskoc buseplt ben de aynı zamanda aynı durumu yaşadım keşke yardımcı olabilsem çok zor bir durum çünkü . Benim meme ucum kocaman ve yara içindeydi kızımın ağzı küçüktü midesini bulandırıyordu Yazdıgım emzirme danışmanı dalga geçiyordu resmen zaten yaptığım şeyleri birdaha yazıp yap diyordu . Kızım alerjikti alerji mamasını da tadı pis diye içmediği için mecburen aç bırakıp uykusuna denk getirip memeye döndürmüştüm 😢
Sogukbaklava buseplt izmirde bilindik bi kadından aldım hala bu işi yapıyo ismini söylemim çünkü memeye dönmedi ve ben sadece para tuzağı olduğunu anladım bana cihaz kiralamaya falan çalıştı niyeti anladım ama iş işten gecti
ohafalanoldum buseplt bende emzirme danışmanlığı aldım meme reddi için maalesef memeye dönmedi üstelik watsap desteği vardı 1 ay mesajlarıma çok geç döndü ilgilenmedi hiç ben yazmadıkça yazmadı o da. Rezillik o kadar para verdim bir de instagramda binlerce takipçisi var
smysasu buseplt biberonla sütümden vermiştim bende 1 ay önce ondan mıydı yoksa atak haftası mı bilmiyorum bizde meme reddi yaşadık sadece uykuluyken emiyordu o da yatarak, 1.5-2 hafta sürdü vazgeçmedim ama ilk oturarak verdim sonra almayınca yatarak emzirdim tam e bebeğin danışmanlarına yazdığım gün birden almaya başladı ve şu an çok şükür bir sıkıntımız yok, bazen hala biberonla da verdiğim oluyor. Tavsiyem o almasa da sakinleştirip tekrar vermeye çalışın. E bebeğin danışmanlık sitesi de bebek.com bir bakın isterseniz ona da
yavrukurt_ buseplt Dilruba Demirezer var ücretsiz bütüüün sorunlarıma merhum olmuştu, Allah o kadından razı olsun, 3 aylıkken meme reddi bile yaşadık onu bile aşmıştık, ne zaman ihtiyaç duysam hep cevap verdi, kesinlikle iletişime geçebilirsiniz.
oylesinebiri__ buseplt e bebekten alışveriş yaptığınızda ücretsiz emzirme danışmanlığı veriyorlar ben hiç kullanmadım
Kelebeksevenat buseplt bulunduğunuz şehirde eğitim araştırma hastanesinde yada şehir hastanelerinde bulabilirsiniz ücretsiz ben danışmanlığı ordan almıştım
ee12 buseplt ebebekten gelen sms teki emzirme danışmanlarının bi kaç tanesine yazdım bazıları ezbere konuştu bazıları ilgilendi. İrem hanım vardı aşırı ilgilendi yazdıklarıma özel ses kayıtları yazılar öneriler çok ilgilendi. Hatta günler sonra yine yazıyodum cevap veriyodu. Ücretsiz böyle ilgilenmesine çok şaşırmıştım
Prenses_annesi04 buseplt memeyi tutmuyor yazmişsiniz görünce çıldırıyor yazmişsiniz benim kızım öyleydi ilk aylarında ben hep Ayetel Kürsi okurdum tutsun diye bide int bakın dualar var onları okuyun ve gözünün üzerini örtüp emzirin
kubra11111212 sibelalperuraz benim kızım 3 ay 13 günlük meme reddi başladı özellikle akşam olunca kendini yırtıyor ne yapayım.hic mama vermedim hep emzirdim