sezeryandogum bende ilk doğumumda zorunlu sezeryan oldum, sizin gibi normal olmasını çok istiyordum ama önce suyum geldi açılmam hiç olmadı sancımda olmadı. 10 saat suni sancı aldım yine 1 cm açılmam vardı mecburen sezeryan oldum ama sağlık olsun önemli olan bebeğim ve ben sağlıklıydım . İkinciyi yedi ay önce dogurdum. Ssvd çok araştırdım ama İlki eğer zorunlu Sezaryan olsuysa Doktorlar SSvd ye çok yanaşmıyorlar yada doktorunu bulmanız lazım. Ama benim 2. Sezeryanım çok daha rahat geçti çok çabuk toparladım yani öyle korkmanıza gerek yok ama kardeşler arası 5 yaş benim