Arkadaşlar selam, bilgisi olan net bir şekilde yazarsa çok sevinirim. Benim kendi işletmem bir muhasebe firması ile yıllardır çalışıyoruz ama içim hiç rahat değil. Bu işi kendim yapabilir miyim? Örneğin çalışanların sigortalarını kendim ödeyebilir miyim? Bunu yapabilirim diye düşünüyorum. Ama diğer resmi şeylerde emin olamadım.
Ayrıca İzmir’de tavsiye edebileceğiniz muhasebeci varsa onlarıda değerlendirebiliriz