KumsalAda2 Kızlar kurutma makinesi alıcam ama makul fiyat istiyorum Altus marka nasıl sizce kullanan memnun kalan var mı
Dzeyy KumsalAda2 beko kullanıyorum çok memnunum hem tam kuru çıkartıyor hemde kırışıklık giderici özelliği var ütülemek istemediğim şeyleri o şekilde kurutuyorum
biebrarvar KumsalAda2 benim eşim çok iyi araştırarak elektrolux ürünü bulduk ne çekme yapıyor ne yıpratıyor asla ütülememe bile gerek kalmıyor karşılık önleme özelliği var çünkü o yüzden ben aşırı memnunum isterseniz o markaya bakabilirsiniz