kzmr Tamamen aynı durumdaydık,3 ay civarı azalacak gaz sancıları merak etmeyin.Arabada uyutabiliyorduk biz, gece vakti bile koşarak çıktığımız oluyordu dışarı.Doktorunuza danışıp probiyotik kullanabilirsiniz.Bir de sıcak tutun ayaklarını ve karnını,gün içerisinde de bol bol gaz masajı yaparsanız işiniz kolaylaşır inşallah.Sabir ve güç diliyorum size