twobabymom_ TulayGeriDon ah kalbi güzel kankim çok teşekkür ederim sana öyle güzel destek oldun ki bana bu dönemde 💝💝
twobabymom_ milletsanakanalizemiolacak Kuşum doğar doğmaz bebisimi aldılar oksijensiz kalmış kanda da enfeksiyon varmış 10 gün yatti hastanede şükür bugün çıktık
twobabymom_ TulayGeriDon çok şükür güzel geçti canım kendim doğumdan ertesi günü kanamam filan her şeyim kesilmişti vücudum ödem toplamıştı hastaneden taburcu olup kendi evime gelince sanırım vücudum da stresi attı ki doğru düzgün kanamam başladı öyle söyleyim
TulayGeriDon twobabymom_ oyyy çok şükür. Bundan sonra ailenle musmutlu huzurla sağlıkla güzel günlere çiçeğim 🩷🌸
twobabymom_ TulayGeriDon amin inşallah canım 😘 İnşallah sende aden kuşum ile esinle yuvanda huzurlu mutlu ve en önemlisi sağlıklı yaşayın bir ömür inşallah 🤲💜
twobabymom_ 2cocukannesi__ kızım 3 yas 6 aylık oglum ise 11 günlük 10 gün hastane sürecinde sagolsun kızım ile anneannesi babası ve babaannesi ilgilendi