1 5 günlük bebeğim var. 10 günlükken başladı gaz sancımız. Gündüzleri ya memede yada sallanarak kısa uyku , geceleri de çok az uyuyo. Günün neredeyse 18 saati uyanık hep ağlar ve memede. Gaz ilaçları gaz masajları hiç bisey fayda etmiyor. Dün doktora götürdük kaka tahlilinde süt alerjisi çıktı. Diyete başladım. Kaç güne belli eder ve gaz problemini bitirir mi? Çok uykusuzum ve çok yorgunum lütfen yardım😔