Kizim16 1.3 gündüz bezini çıkardım yarım saate bir tutuyordum 1.6 kendi söylemeye başladı. Ama geceleri takıyordum. 2 yaşdan sonra gece de kendi takmamamı söyledi. Bende takmadım. Gece soruyordum varmı siye yapmıyordu,sabah kalkınca yaparım diyordu. Size zor gelirse önce gündüzü bırakın geceni takın,biraz alışdıkdan sonra geceni de bıraka bilirsiniz. Kardeşimin oğlu 5 yaşa girdi geceleri hala takıyor yani o da çok geç bence