Gokce07 yeni yasadik ama 2 buçuk yaşında oğlum ,bir anda ishal ve kusma ile başladı 4 gün acildeydik ,ne yese çıkarıyordu bize zinco ve suprax antibiyotik verdi cep 55 çıkmıştı vucud enfeksiyonu yüksek dedi ,kulakta iltihap var demişti zaten ,testte doğruladı bunu ,benim ogljm yemek yemeği seven iştahlı bir çocuktu o süreçte ne yese anında çıkartıyordu ,zinco ilacı çinko eksikliği için verdi çocuklarda hastalık sürecinde baya düştüğü için önemliymiş , zinco iştahsız çocuklar için birebir iştah açıcı ,oğlum iyileşti clsumir ve iştahı dahada fazlalasti ,ben açıkçası bu durumu herkesle paylaşmak istiyordum lostu görünce yazmak istedim ,iştahsız çocuklar için zinco günde 1 kez kullanmalı ama yinede doktora danışınız geçmiş olsun