Arkadaşlar bebeğim 17 aylık iki gün önce öksürükle hastaneye gittik ciğerlerine inmiş enfeksiyon zatüre başlangıcı dedi antibiyotik yazdı kullanmaya başladım üç gün sonra ateş oldu burun akıntısı felan sabaha kadar yavrumun ateşi 38 bazen 39 larda dolven veriyorum 4 5 saat düşürüyor tekrar çıkıyor ateşi bu gece sabaha kadar düşmedi ateşi acile gittik soğuk uygulama yapıldı birde 5 ml dolvenn verildi bebeğe ateş düşürücüyü yarım ölçek verme tam ölçek ver ki faydası olsun dedi enfeksiyonda ateşi olması normal kolay geçmiyor zaten dedi ama bu nereye kadar böyle gidecek çoçuk ateş düşürücüyü verince iyi 4 5 saat sonra yine aynı bnmle aynı durumu yaşayan var mı ateş olması normal mi yoksa başka bir doktora daha mı göstereyim lütfen bnı aydınlatın canım çok sıkılıyor şuan yine var ateşi 38 derecede 😞