Sevsevde götürdük ama bişey anlamadım önce kızımda çıktı 1,5 ay sonra oğlumda çıktı alejikte olabilir genetik hastalıkta dediler tıbbi genetikten kan verdik kızım için doktor ikisinden almaya gerek yok dedi kızımın sonucunu bekliyoruz sizde de mi çıktı beyaz leke