Brcbrc Kizlar bebeğim 4 ay 20 günlük ve ben 3 gün önce regl oldum sutumun tadı degismis mıdır bebeğim eskisi emmek istemiyor ve baya mizmizlaniyor
nazanay Brcbrc Tadini bilemiyorum ama benim her regl donemimde hafif de olsa bir emme sikintisi oluyor. Bende daha cok sut azalmasi seklinde oluyor. Reglim bitince duzeliyor.
Deletedmom139 Brcbrc 2 aydır adet oluyorum tadında herhangi bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum normal emiyor ama azalma oluyor
gulsah0715 Brcbrc regl kaçıncı ayda oldunuz .biz bugün 2 aylığız. bir gün ara ile çok az geliyor .ama böyle adet olur mu bide çok mu erken acaba karıştırıyormuyum
MuhammedAmine Brcbrc benim azalma olurdu tadını bilemem emzirme dönemim bitene kadar hiç bakmadım sütümün tadına
Brcbrc nazanay bende sagdim verdim az önce suratını ekşitti istemedi içine biraz gaz damlası damlatip zar zor icirdik keşke bu kadar erken olmaya baslamasaydim regl :/
Brcbrc Deletedmom139 ilk defa süte hayır deyince bende suphelendim balgam var sanki ondan mı eskisi gibi emmiyor anlamış değilim çok zorlanıyorum son bir haftadır
Nlgn HilalKaan tadına bakınca bildiğimiz tuzlu gibi tat geliyor demi bende bakacam mutlaka meme reddi yaşıyoruz
Brcbrc HilalKaan ayyy tadamam heralde ama mecbur tatmaliyim çok huzursuz son zamanlar da mamaya mi başladınız sonra
Brcbrc gulsah0715 biz Şubat'ın sonunda 5 aylık oluyoruz sizin ki değildir dediğiniz gibi bende de oldu ama devamı gelmedi ilk defa düzenli şimdi oldu
Brcbrc MuhammedAmine bende bakmadım azalma oldu bende de peki destek mama veriyor muydnz bebeğiniz huzursuz oluyor muydu az olduğu için sut
MuhammedAmine Brcbrc ben doğduğundan beri mama veriyorum 11 aylıkken emmeyi kesti 13.5 aylık mamaya devam