Normalde de aşırı iştahlı olmasa da 3 öğün ve aralarda yerdi. 1 aydır beslenmesi çok düzensizleşti
Sabah; patates kızartması, yumurtalı ekmek, labneyle yedi. Bir zeytin sadece.
Sonrasında pasta vardı ondan yedi 1 dilim
Aradan 1 saat geçti yarım açma yedi
Öğle de; pilav ve haşlama et yapmıştım sadece 3-4 lokma aldı . Az öncede kayısı kaynatmıştım 1 bardak içti, 4-5 kayısı yedi, 3-4 lokma kek aldı ağzına
İçim rahat etmedi 10 kaşıkta yoğurt yedirdim.
Elinde hep elma kek vs atıştırmak istiyor, böyle olunca yemek yemiyor. Hep böyle değil, mesela bazen bize özenir gelir sofraya güzelce yer kalkar. Ama genel olarak bu durumda 1 ay kadar oldu .
Beslenme düzeni nasıl oluşturabilirim. Benim isteğin; bakliyat, et, sebze hepsinden yemesi. Eskiden yediriyordum mutlaka