ahlasmomm_ doğumdan hemen sonra yoğun egzeması vardı. Yaz bebeği olduğu için sıcaklardan dediler bebeklik sivilcesi dediler ama egzemaydı. 2 aylıkken mukuslu kakası vardı . Gürültülü kaka ve gazı oluyordu. Deri testi yaptık negatif çıktı. Bu arada kilo alımı gayet iyiydi sıkıntımız yoktu. 5.ay bitimiyle kabızlık,huzursuzluk ve ek gıda tadımlarına başladığımız için cilt tepkimesi aldım. Tekrar götürdüm bukez kanda baktık ve pozitif geldi .