Bundna 1 ay önce yine pembe kan gelmişti doktor beslenmemezlikten demişti uykuda yemek yiyor genelde ama beslenme reddi var beslenemiyor düzgün günde 300 cc içiyor onuda kusa kusa bebek 4 buçuk aylık ne yapacağımı şaşırdım ağlıyor sürekli huysuz doktor yetersiz beslenme demişti 1 ay önce vucüt su kaybı yapıyor ondan mı acaba