Kızım 2 yaş 4 aylık tuvalet eğitimine hazır olduğunu düşündüm bugün başladım saat başı tuvalete götürüyorum bu saate kadar sadece 2 kere çiş yaptı ikiside tuvalete değildi normal mi yani tabi ki hemen beklemiyorum alışmasını ama en azından bir kere tuvalete yapmasını beklerdim zaten çok gitmek istemiyor oyunlar teklif ediyorum o şekilde geliyor tuvalette oturduğu süre 15-20 dk arası bilmiyorum normal mi hiç yapmamış olması