birannne_ beyazzkuguu gündüz benim bebiş de çok uyumaz olması gerektiği kadar yani ama o yazdığım dönemden beri daha iyiyiz çok şükür biraz sanırım gidip gelme de etkilemişti şimdi daha iyiyiz nispeten
hazu birannne_ Bu konuyla ilgili benn de post acacaktim . Benim bebek de 11 aylik abartisiz yarim saatte bir uyanıp emmek istiyor ben de sasirdim ne yapacagimi onceden daha uzun uyuyordu bir aydir uyku yok