gozde603476 Kızlar 2 aylık kızım var ve 1inci ayımız gaz sancılarıyla geçti öyle olduğu için de sürekli emzirdim ve bu ay resmen hiç sütüm yok (birazda stres ve sorunlar yaşadığım bir dönemden de geçtim) şimdi ise sütüm gelip çoğalsın diye emzirmekten veya sağmaktan vazgeçmedim. Gün içerisinde de beslenmeme dikkat ediyorum. Benim gibi bir durum yaşayan oldu mu? Olduysa ya da olmadıysa bile önerileriniz neler? Sütüm kesildiği için de ayrı strese girdim resmen çok üzgünüm ya 😢😣
Annesininguzusu gozde603476 kuru dut kuru incir ve hurma üçünü kaynatın suyu ile birlikte günde iki defa tüketin bol bol doktorum önermişti regl dönemlerinde azalır gibi oluyor hemen bunu yapıyorum çok iyi geliyor bana umarım sizede gelir diğer duyduklarım ise tahin helva badem ceviz bunlarıda deneyin denemediyseniz ve günde en az 3lt su tüketin umarım sütünüz çoğalır❤️🙏🏻
char Bol su icmek, ne kadar mümkün bilmiyorum ama bol dinlenmek vakit olursa gündüz uykusu yapmak Bir de emziren anneler için takviyeler var onlardan kullanabilirsiniz. Kadın doğum uzm. Sorabilirsiniz hangi takviye diye.
gozde603476 char dediklerinizi hep yapıyorum ama fikir de danışmak istedim belki farklı bir şey vardır diye sormak istedim