yesimmmmmmm Bebeğim yaşıyla beraber yürümeye başladı. Allahın izniyle 14 aylık olacak. Size şöyle söyleyeyim, 2 ay bizi elinden tutturup oda oda dolaştırdı. Çok ciddiyim, hatta post bile açmıştım… Eşimle artık pertimiz çıkıyordu. Oturmak asla istemiyordu. Bizimde eğilmekten belimiz ağrıyordu. Hiçte kendi başına yürüyecek bir cesaretide yoktu. Neyse tam 1 yaşına girdikten birkaç gün sonra yine elinden tutup odaları geziyorduk birden bire elini bırakmamı istedi. Yani elini elimden çekti ve karşı koltuğa kadar kendi yürüdü. Tabii ben şok 😮 Hiç beklemediğiniz bir anda, daha bu yürümez dediğiniz andaaa kendi başına birden bire yürümeye başlıyor. Bana derlerdide inanmazdım. Gerçekten öyleymiş. Sabret zamanı vardır