omeri Kızlar Lavaboya çıkamıyorum 16 gündür doğum yapmışım ne ictiysrm fayda etmedi lavabo işkence gibi geliyor oturamiyorum dikişlerim ağrıyor lavaboya gidince zorlandığım için ne yapabilirim
betusmrv omeri bana doğumdan sonra verilen ilaçlar arasında “Oralac 670 mg/mL şurup Laktüloz” vardı. İlk içmede ishal yapmıştı isterseniz bi deneyin tabi doktorunuza ya da eczacınıza danışarak durumunuzu bilmiyorum çünkü
gulayyyyy omeri geceden zeytin yağına gün kurusu kayısı koyun sabah kayısıyı yiyin zeytin yağını için üzerine bir iki bardak da su için düzelene kadar da böyle devam edin 🌸
yzeynep9 Demir ilaçları kabızlık yapıyor doktorunuza danışın derim bende de olmuştu çok fenaydı osmolac kullandım birde acilde fitil vermişlerdi hiçbir şey işe yaramıyordu çünkü
alpsr Aynı durumdayım 11. Günüm ilk günden beri 1 kaşık zeytinyağı içiyorum içmediysen 2-3 günde 1 kabızı wcye çıkartıyor umarım sana da iyi gelir dikişler benide korkuttuğu için demir ilacını kullanmayıda bıraktım şuanlık
inciesma357_ alpsr duphalac yarım ölçek bile yeter ben ilk gün icmedigime pişman oldum gidin hemen alın kızlar
mercan9 Çay bardağının altına biraz zeytinyağı köy biraz olsun ama 5 6 yemek kaşığı kadar içine birazda limon sık ve iç etkili bi yöntem işe yariycağını düşünüyorum
Bir-prens-annesiii omeri hayır kendiniz için kadın doğuma kontrole gidin kabız olduğunuzu söyleyin ilaç veriyorlar ve hemen işe yarıyor